En tråkig söndag

Jag känner inte att jag har gjort något vettigt idag, förutom att handla och laga mat. Har ialla fall försökt att plugga. Gick väl sådär, jag förstår inte varför jag kan bli så okoncentrerad ibland? Jag fick ialla fall läsa om olika sorters konstiga syror, bland annat så kallade supersyror !
Den här supersyran heter fluorosulfonic acid och tillsammans med SbF5 som också är en supersyra, kan de lösa vax! Visst är det coolt?

Äntligen ska mamma komma! Det kommer att bli med pappa och brorsan i slutet av april. Sedan kommer jag och mamma kanske åka till Lund för att fira min kusins dotters födelsedag. Sötnosen fyller 1 år då :).

// Shams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0