Vår

Fotograf: Jag                                                            Plast: Göteborg
image16

Jag vill shoppa till våren, känner mig jätte efter med vårshoppingen, men det är inte mitt fel ! Det är vädrets fel!! Det är idag jag kände att jag inte kan ha min vinterkappa längre och jag vill definitivt inte ha min gamla vårjacka. Så shoppa någongång den här veckan? Om jag är tillräckligt duktig idag (jag tror inte det), och resten av de kommande dagarna med pluggandet, kommer jag att hinna gå på stan och shoppa!

Ska nog träffa min kusin på söndag.Det är så sjukt att vi bor i samma stad, men ändå inte lyckas träffas så ofta! Vi har träffats hittills bara två gånger sedan jag flyttade till Stockholm! Det är inte bara min kusin jag inte träffar ofta, utan även kompisar och släktingar som också bor här. Anledningen till detta, måste vara att jag inte kan planera min tid tillräckligt bra eftersom jag alltid känner mig stressad. Och jag som vill börja träna också ! När ska jag hinna göra det? Egentligen behöver inte jag ändra på mitt sätt att planera tiden, utan jag behöver "slappa" mindre, för jag kan ligga i sängen och titta på tv eller snacka i telefon i flera timmar, utan att känna att jag måste upp och göra saker. Detta ska jag ändra på! Jag utmanar mig själv den här veckan att hinna göra färdigt alla lab.rapporter, räkna på övningarna, läsa i boken, shoppa och träffa min kusin. Får se om jag lyckas!

Nu ska jag börja skärpa disciplin genom att stänga av datorn och sitta med mina kemiböcker!

// Shams  

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till :) Har också bestämt mig för att sluta dega runt så mycket och få struktur på mitt liv :P

2008-04-14 @ 20:52:08
URL: http://saraeleonora.blogg.se
Postat av: Shams

hehe detsamma gumman! visst är det meningslöst att slappa egentligen när man vet att ´man har mkt o göra, och ändå väljer man att stressa sig dagen innan!

2008-04-14 @ 22:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0