Dålig uppdatering

Nu blev det en förtidig avslutning av mitt sommarjobb, och en oplanerad semester i Motala av vissa skäl. Jag måste säga att det har varit riktigt bra att få arbeta inom hemvården i lilla Vallentuna, hade velat fortsätta arbeta men ibland blir det inte som planerat. Just därför måste jag också säga att livet är kort och att från och med nu tänker jag våga  mer. Jag tänker inte sitta och fundera i flera veckor på en sak som jag vill göra men är rädd för konsekvenserna. Jag har alltid varit förvirrad när det gäller många saker och förvirrning är bland det värsta jag vet i mitt liv. Oftas är jag förvirrad mellan de två valen mitt hjärta och mina känslor, och min hjärna vill ta. De senaste gångerna har min hjärna tagit över och nu tänker jag välja efter känslan, för att livet är kort och jag vill inte leva med att ångra beslut. Det är inte alltid man får en andra chans. 

Jag vill be om ursäkt till alla mina kompisar som jag inte har kontaktat , och jag kommer inte kunna träffa er något nu. Hoppas ni förstår.

// Shams

Kommentarer
Postat av: Jessie

Vi får ta dagarna som de kommer o ses när vi har tid helt enkelt :) Alla har nog ovanligt mkt att göra just nu.

2008-08-19 @ 10:59:45
URL: http://jessiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0