Vuxen

Igår spenderades tiden med mina tre härliga systrar (tjejerna jag bodde med först när jag flyttade till Stockholm). Det blev en god lunch på Åhléns, en snabb shoppingrunda, och fika på ett mysigt ställe på Drottninggatan, vad hette stället, tjejer? eller jag kanske borde säga Kristine? Tror att du är den enda som läser min blogg :(

Innan vi skulle skiljas isär åt var sitt håll, Sandra mot Uppsala, Kristine mot Odenplan för ett danspass med pojkvännen, och Linnea mot Vallentuna, så tog vi alla fram vår almanackor och bestämde ett nytt datum för att ses. Det såg ganska roligt ut måste jag erkänna, som om vi vore bussines women. Det bestämda datumet är på fredagkvällen om två veckor och vet ni vad jag säger till Sandra då? "Jo men fredagkväll är bra för då hinner man göra saker innan på dagen och så har man inte "missat " helgen, man har hela den för att kunna göra viktiga saker" Sandra ger mig sitt urgulliga leende och säger : "Vad vuxet tänkt !"  hahahah.
 

Är jag vuxen ?


 

 


Om exakt tre månader fyller jag 21 år ! Jag måste nog ha blivit vuxen och mognat till och den första som har lagt märke till det är Sandra.

// Shams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0