Jude Law

Såg en gammal intervju med Jude Law på kanal 9? Jag känner mig som en tonåring men gud vad han är snygg! Seriöst han är för snygg, plus att han är en riktigt bra skådespelare !

image9image10

Hans ögon, hans leende....AAAAAAAAAAAH! :D

På tal om snygga skådespelare ! Jag såg Försoning med tjejerna på bio, och jag kan säga att jag grät och grät tills slutet av filmen och folk glodde på mig, men jag kunde inte låta bli för den var så himla bra och framförallt så himla romantisk. Skådespelaren, James McAvoy, är helt underbar ! Han är både duktig och snygg !

image11

Kommentarer
Postat av: Jessie

Jude är verkligen sjukt snygg! Du måste se honom i The Holiday om du inte redan har gjort det!

2008-03-16 @ 15:09:28
URL: http://jessiem.blogg.se
Postat av: Sara

mm, försoning vill jag verkligen se :)

2008-03-16 @ 16:17:06
URL: http://saraeleonora.blogg.se
Postat av: Shams

Jessie: japp visst är han? åh den filmen har jag sett, jag ÄLSKAR den ! puss

Sara: ja, jag rekommenderar den varmt! puss

2008-03-16 @ 19:43:19
Postat av: Kristine

Så du känner dig som en tonåring alltså...hmm, you stopped being one in like nov.? ett halv år har inte gått, du räcknas fortfarande som pre wannabe adult ;P. JAG SAKNAR DIG! Flytta hem! NU its an order woman!!!!

2008-04-11 @ 19:56:37
Postat av: Shams

hahah ja det kan man säga:P
åh så sexig du är när du ger mig order olala haha.
saknar dig gumman!

2008-04-14 @ 19:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0