Lyckad dag !

Väckarklockan ringde som planerat klockan nio, men självklart ligger jag kvar i sängen till tio, och stressar mig innan en härlig fika med Jessie och Jeanette. Hade en hel del saker att göra innan fikat klockan ett. Lyckades ialla fall göra allt,  inklusive noppa ögonbrynen som jag inte har noppat  på riktigt länge. Hann däremot inte diska, så stackars Jessie som såg all hemsk disk efter fikat.

Vi bestämde oss för att fika på Lilla Hem, och det var verkligen ovanligt mycket folk idag. Det verkar som att mycket folk har flyttat in sedan jag flyttade hehe. Fast det var mycket folk, hade vi det hur mysigt som helst, tack tjejer för den mysiga stunden. Som sagt så följde Jessie med när jag skulle hem, och fick se vårt nya hus. Sedan blev det arabisk te och merci choklad med mycket snack om allt möjligt. Saknat dig massor Jessie!!

Dagens outfit, fick bli ett par svarta högmidjade Crocker, med ett lila linne från H&M (divided), och svart cardigan, också från H&M med Svart/grå pumps från Monki. Sminket, är lånat från mami, eftersom jag inte har med mig någonting.  

Lila ögonskugga med flytande eyeliner.
image7image8

Fixade även min naglar igår, och som sagt jag har inget med mig så jag rotade i mammas sminklåda och hitta en silver nagellack. Provade den, det blev fint tycker jag.image6

// Shams


Kommentarer
Postat av: Sara

heej shami :) kul att du också skaffat blogg, ska lätt börja läsa den, så kan man hålla koll på dig lite ;P om inte jessica hade sagt förra helgen att du var i motala hade jag nog aldrig märkt något :P massa pussar!

2008-03-16 @ 13:21:42
URL: http://saraeleonora.blogg.se
Postat av: Anonym

heeeej saris!
haha yes nu har jag en läsare! hehe ja, jag höll låg profil, för Jessie kanske berättade varför jag är här?
puss puss

2008-03-16 @ 14:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0