Varför gör jag det här?

Helt ärligt, bara för att jag är så uttråkad !
Och det kan vara kul och skriva lite här när man känner för det.

Jag brukar läsa mina kompisars blogg, speciellt Jessies och Saras för det verkar som att det är bara de som är aktiva, eller? Nu när jag inte längre bor i lilla Motala, är det svårt att veta hur de har det. En liten del av mig saknar Motala, mest för att jag har mina föräldrar här och en hel del underbara kompisar också.

Vad ska man skriva mer ?
Jag är i Motala nu för tillfälligt, men åker tillbaks till Stockholm nästa helg. Då börjar oorganisk kemi, som är en kort kurs, på bara 7,5 poäng. Det kommer att gå riktigt fort! The problem is that efter den kursen, ska jag läsa en till 7,5-poängskurs som heter fysikalisk kemi och i mina öron låter den farlig. Jag har hemska minnen från ordet "fysik", på grund av fysik A och B under gymnasietiden och jag hoppas att fysikalisk kemi inte innebär en hel äcklig fysik !

Det räcker nu. Ska checka hur man fixar layouten och sånt till bloggen och adda in friends.

Ha det bra!
Shams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0