The Maxwell distribution of speeds

Håller på att läsa om det vi har gått igenom hittills. Jag kom till Maxwells ekvation och jag gav upp. Dödstråkigt!
Jag tror jag ska räkna några uppgifter istället, det är ju det vi kommer att göra på tentan, men dessutom ska vi ha en "teori" del utan hjälpmedel...undrar vad den kommer att handla om.

Fast det går så segt med pluggandet, känner jag mig på gång med allt annat. Mitt badrum som stank förut är fixat ( de kom idag och fixade till avloppet), datumet för introduktionsdagarna till sommarjobbet är bestämt, och jag har köpt allas födelsedagspresenter förutom Sandras och Linneas som jag och tjejerna + Given och Johannes ska fira med en grillparty på lördag.Så ska nog åka på stan på lördagmorgon och kolla vad som finns att köpa! 

Det känns så bra nu när jag har ätit nyttig mat igen i snart 4 dagar, blev så fel med maten när mamma var här och veckan innan åt jag glass i princip varje dag. Går ju ganska bra med motionen också, tar långa promenader minst 2 gånger i veckan och på fredag ska jag och Vic spela badminton! Jag måte faktiskt komma i from till min kusins bröllop för jag köpte en supersnygg tajt klänning som måste sitta bra! 
image23

Bara en timme kvar tills jag verkligen kan njuta av min kväll idag, då Ugly Betty börjar och sen älsklingsserien; Desperate housewives. Men nu är det fysikaliskt kemiska räkneövningar som gäller!

// Shams 

Kommentarer
Postat av: Tine

SNYGG!!! men kan du shaka ass i den där klänningen??:O:O;)

2008-05-14 @ 17:21:04
Postat av: Shams

honey jag kan shaka i vad som helst;)
tur att den har en öppning där bak, annars skulle den lätt gå sönder :P

2008-05-14 @ 18:49:05
Postat av: Tine

haha.. det skulle bara göra det hela sexigare;)

2008-05-15 @ 21:49:07
Postat av: Sara

sexy mama! jag vill ha din kropp >.

2008-05-15 @ 23:18:26
URL: http://saraeleonora.blogg.se
Postat av: Shams

haha it's all yours baby :P

2008-05-16 @ 13:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0