Sämsta bloggerskan

Jag vet , jag är den sämsta bloggerskan men hur ska man göra när man vill skriva och inte har tid och hur ska man göra när man har tid och inte orkar skriva ?

Livet fortsätter att gå mot det motsatta hållet för mig, när kommer det att gå rätt ? Jag börjar tröttna. En annan sak som jag börjar tröttna på är lab.rapport skrivandet. Visst är det så roligt att skriva en 16-sidig lab.rapport och få tillbaka en retur där man måste rätta minst 10 saker i varje sida. Visst lab.assistent försöker få mig till att bli en bättre biokemist, men jag börjar fundera starkt på att inrikta mig med annat inom kemin, läkemedelskemi?

Ibland önskar jag att jag kunde ha ett liv med ingen stress, ingen press, inget ansvar, inga tårar och inga besvikelser. Ett liv utan plugg och jobb, bara jag, färger och papper så att jag kan måla bort alla dagar och bo i mina fantasier. 
 
  Målade den för länge sen med blyertspennor, svart akvarellfärg och kolpennor. Ska föreställa mig själv också.

// Shams

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem skulle inte vilja det shams, no worries, no tears, no stress, låter fantastiskt. Men kom ihåg vännen, jag finns här när du behöver mig och mycket innan dess också, ok? Love You girl. <3

2008-10-05 @ 15:37:42
Postat av: tine

det var jag btw:P

2008-10-05 @ 15:38:17
Postat av: Hallona

Vilken fin teckning du har ritat(är det en surrealistisk teckning?). Hittade faktiskt din blogg av en ren slump, och det är något som jag undrar över. Anser du dig själv som en mendai eller litar du mer på vetenskapen? För att jag är själv mendai och har inga problem med att balansera både religionen och vetenskapen.



Som sagt det finns vissa förklaringar inom vetenskapen som jag tycker passar bättre, men religionen är något som man inte borde förbise utan ta den tillvara och också lära av den, då vår religion är väldigt fredlig, fin och symbolisk och något som gör att man håller ihop:) Det blev en lång kommentar men fick det jag ville få sagt ändå:)

2011-06-13 @ 13:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0